آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام چشم نظر

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام چشم نظر

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Cheshm Nazar



جعبه موزیک


 

دو چشم آهو بروی ماهت امان ازم بریده آن طرز نگاهت
تو صبر و قرار منی جان و جهان منی حبس ابد شدم در عشقت یار
چشم نظر از دور و برت تا به ابد دور ای دلبر مغرور نمان از دل من دور
بر من نظری کن که بتابد به دلم نور ای دلبر مغرور نمان از دل من دور


با میل خودم در بند توام دیوانه و سرسپرده عشق توام
نبض و ضربان منی نیمه جان منی نشوی فاش که تو راز نهان منی
چشم نظر از دور و برت تا به ابد دور ای دلبر مغرور نمان از دل من دور
بر من نظری کن که بتابد به دلم نور ای دلبر مغرور نمان از دل من دور

دانلود با کیفیت 320 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: